Politica de retur
1. Dreptul de retragere
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, cumpărătorul are dreptul de a returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi obligat să ofere un motiv.
Pentru exercitarea dreptului de retur, clientul trebuie să:
- completeze formularul de retur cu toate datele solicitate;
- trimită formularul împreună cu factura comenzii la adresa: clymonofficial@gmail.com.
După primirea solicitării, clientul va fi contactat pentru procesarea returului.
2. Condiții generale de retur
Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- să fie în ambalajul original, nedesigilat și neutilizat;
- să nu prezinte urme de utilizare, deteriorare, zgârieturi sau manipulare improprie;
- etichetele și sigiliile să fie intacte;
- să fie însoțit de factura fiscală.
Din motive de igienă și siguranță sanitară, nu se acceptă returul produselor cosmetice desigilate sau folosite (ex: oje, baze, geluri UV, lacuri, soluții, instrumente de manichiură utilizate, pile etc.).
3. Produse exceptate de la retur
Conform art. 16 lit. e) din OUG 34/2014, nu pot fi returnate:
- produsele cosmetice desigilate sau testate;
- produsele consumabile cu risc igienic;
- produsele personalizate la cererea clientului;
- produsele care au fost deschise sau folosite, chiar și parțial.
4. Modalitatea de retur
Produsele se trimit exclusiv prin curier rapid, în ambalajul original, la adresa care va fi comunicată clientului după acceptarea cererii de retur.
Costul transportului este suportat de către client, cu excepția situațiilor în care:
- produsul este defect de fabricație;
- s-a livrat un produs greșit.
În aceste cazuri, costul returului este suportat integral de noi.
5. Rambursarea contravalorii
Dacă returul este aprobat, suma achitată va fi rambursată în termen de max. 14 zile calendaristice în contul bancar indicat de client.
În cazul respingerii returului, produsele vor fi trimise înapoi clientului cu plata transportului la destinatar.
6. Produse defecte sau expediate eronat
Dacă produsul primit este defect sau neconform, clientul trebuie să notifice situația în maximum 48 de ore de la recepție, trimițând fotografii + descriere la: clymonofficial@gmail.com.
Produsul va fi înlocuit sau se va rambursa integral suma achitată (inclusiv transportul).
7. Informații de contact
Email: clymonofficial@gmail.com
Telefon: 0726 531 375
Program: Luni – Vineri: 09:00 – 17:00